Je kan zelf een genummerde plaats kiezen als je tickets bestelt. Het gebruik van genummerde plaatsen is onder voorbehoud. Als er op het moment van de voorstellingen nog coronamaatregelen van kracht zijn, kan het zijn dat jouw zitplaats nog verandert om zo iedereen op een veilige manier van de voorstelling te laten genieten. We laten je dit op tijd weten. 

Tickets die binnen de 14 dagen niet betaald worden, worden opnieuw vrijgegeven. 

De wetgeving op de online verkoop is van toepassing voor wie via de webshop bestelt. 

Goed om te weten

Kan ik mijn ticket annuleren? 

  • Je kan je ticket omruilen voor een andere voorstelling binnen hetzelfde seizoen of voor een Cultuurbiljet, de cultuurcadeaubon van CC het SPOOR. Tickets omruilen kan enkel vooraf aan de voorstelling. Het eventuele verschil met goedkopere tickets wordt niet terug betaald. Voor duurdere tickets pas je het prijsverschil bij. Tickets omruilen kan per mail via tickets@cchetspoor.be of aan de balie. 

    Tickets worden enkel terugbetaald bij een annulatie van een voorstelling wegens onvoldoende belangstelling of als het gezelschap niet kan optreden.  

Oei, ik ben te laat. Wat nu? 

  • De voorstellingen beginnen stipt op het aangekondigde uur. Laatkomers worden enkel toegelaten tijdens de pauze of met uitdrukkelijke toestemming van de artiest(en).

Mag ik mijn drankje meenemen in de zaal?

  • Eten en drinken is niet toegelaten in de zaal.  

Mag ik met mijn gsm/tablet foto's of geluidsopnames maken tijdens de voorstelling? 

  • Het gebruik van mobiele telefoons en/of tablets in de zaal is verboden. Net zoals het maken van foto's, filmpjes of geluidsopnames. We vragen je dan ook om alle mobiele apparaten uit te schakelen tijdens de voorstelling. 

Waarvoor worden mijn gegevens gebruikt?

  • Je naam-en adresgegevens worden enkel en alleen gebruikt om je te informeren over het programma van CC het SPOOR. Deze worden in geen geval doorgegeven aan derden.